I går var jeg i færd med at købe nyt tøj til mig selv. Jeg trænger hårdt til nogle nye jeans og bluser. Så jeg var naturligvis inde på de sites, jeg normalt køber mit tøj fra. Jeg fik da også lagt nogle jeans i indkøbskurven. Men da jeg så skulle til at kigge på bluser, kom jeg lige pludseligt i tvivl.
Størrelser
Jeg syntes, at jeg kunne se, at brandet ligesom havde ændret deres størrelser. (Jeg tjekker altid deres skemaer, der viser mål og størrelser.) Så jeg tænkte, at jeg ville ringe dem op for lige at få sikkerhed for, at jeg forstår oplysningerne, de giver korrekt. Jeg ringede op og blev naturligvis sat i kø. Det tog lang tid, så jeg lagde på igen. Var lidt ærgerlig over at have spildt min tid med at vente i en kø, og så ikke kunne komme igennem. Jeg var faktisk parat til at tømme min indkøbskurv og udsætte købet til en anden dag.
Live Chat heldigvis
Men så så jeg, at de havde den der Live Chat. Jeg tænkte, at jeg kunne da prøve og se, om der ville komme svar hurtigt fra den. Det gjorde der. Der gik faktisk ikke meget mere end 2 minutter, så havde jeg fået svar på mit spørgsmål vedrørende brandets størrelsesskemaer og målene. Jeg fik også rimeligt hurtigt svar på mit spørgsmål om, hvad det er for et materiale, som en af bluserne, jeg havde i kikkerten, bestod af.
Det tog lidt længere tid at få svar denne gang. (4 minutter.) Men det var ventetiden værd. Jeg fik den vejledning og de oplysninger, som jeg havde brug for på mindre end 10 minutter. Og jeg fik lagt bluserne i de rigtige størrelser i indkøbskurven. Efter at have betalt min ordre gik der måske 3 timer. Så fik jeg en mail om, at min ordre er på vej.